سفارشات:
پس از نهایی شدن و ثبت سفارش کالا از سوی کاربران گرامی، مراحل پردازش کالا از سوی ما در اسرع وقت شکل می‌گیرد.تامین سفارشات کاربر حداکثر دو روزکاری در شرایط عادی به طول می انجامد. (مقصود از روز کاری شنبه تا پنج شنبه هر هفته به استثنا روز جمعه و تعطیلات عمومی کشور ایران است.)
تحویل ها در شهر تهران در همان روز صورت می‌گیرد و چنانچه کاربری درخواست سفارش فوری داشته باشد میتواند با شماره های ما تماس گرفته و هماهنگ کند.

ارسال به سایر شهرها توسط پست و تیپاکس با بازه زمانی بین 1 الی 7 روز صورت می‌پذیرد.

بازرگانی فرگون قادر است بدون اطلاع قبلی نسبت به توقف سفارش‌‏گیری جدید، اقدام و فروش خود را متوقف کند و کلیه سفارش‌‏ های ثبت شده قبل از توقف سفارش‌‏گیری، پردازش و ارسال می‌‏شود.

شرایط مرجوع کردن سفارش:
اگر کالای خریداری شده از نظر مشخصات و یا ظاهر فیزیکی با اطلاعات سایت مغایر باشد و یا اگر کالای خریداری شده،آسیب دیدگی یا ایراد فیزیکی داشته باشد،مشتری موظف است پس از دریافت کالا از مامور پست اقدام به باز کردن محصول در حضور مامور پست نمایید ،تا از صحت اجناس اطمینان حاصل نماید و توسط پست اعلام مرجوعی کند.در غیر این صورت عواقب هرگونه سو استفاده یا تقلب در حمل و نقل به عهده مشتری است و بازرگانی فرگون هیچ گونه مسئولیتی در این باره نخواهد داشت.

در صورت مرجوعی بنا به ایرادات محصول باشد تمامی هزینه ها بر عهده بازرگانی فرگون می‌باشد.

اگر کالای نزد مشتری شرایط مرجوعی را داشته باشد،و یا در صورتی که مشتری به هر یک از دلایل فوق قصد مرجوع کردن کالا را داشته باشد، میتواند در هنگام دریافت محصول، از پذیرش آن خودداری نماید؛ در غیر اینصورت هزینه ارسال کالای مرجوعی بر عهده مشتری خواهد بود.

استرداد وجه برای مشتری به شماره کارت با نام ایشان صورت می‌پذیرد.